Sponsorumuz!

"HOSGELDINIZ"merhaba Arkadaslar!

bu sitede en yeni ve hit sarki sözleri,yemek ve pasta tariflerini bulabilirsiniz.iyi eglenceler!!!

8 Nisan 2009 Çarşamba

Burak Kuşcu (Gün Batarken)

degerli sanatci Burak Kuscu nun güzel bir calismasi...

Bugün gökyüzü gri,havaçok soğuk,üşüyorum
Seni unutmak ne mümkün.Sıcak nefesinle yaşıyordum
Dünya üstüme gelirken,tüm çiçekler sararırken
Yaşadığım onca şeyin arasından ben seninle avunuyorum
degerli sanatci Burak Kuscu nun yaptigi güzel bir calisma
http://sarkilarinsesi.blogspot.com
Kapat gözlerini gün batarken,

Yüzün gölgeli,gözümde bir peri
Gezerim kanatlarında,bir ileri bir geri
Söylenecek ne varsa hadisarıl,söyle bana.
Saklanıp duruyorum sen gittiğinden beri
Güneşi izle sen ufukta batarken
Pamuklu,beyaz anılar üstünden geçerken
Hala çok güzelsin,hala benimsin.
Ağladı msenin içinağladım ben gün batarken

Sevmesem bilmesem görmesem seni uyusam gün batarken,
Ne yapsam ne etsem unutsam seni ağlasam gün batarken...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder