Sponsorumuz!

"HOSGELDINIZ"merhaba Arkadaslar!

bu sitede en yeni ve hit sarki sözleri,yemek ve pasta tariflerini bulabilirsiniz.iyi eglenceler!!!

30 Nisan 2009 Perşembe

Kolera (Zor İş)

Kolera'nin Zor is sarki sözleri...

Sen hiç kendine ağladın mı
Ben çok ağladım
Uyandığım bu dünyada
En çok kendime acırdım
En umutsuz arkadaşıydım arkadaşların
İstiridyenin içinde...

yaşamaya razıydım
İncin olmalıydım
http://sarkilarinsesi.blogspot.com
Beni birisi yolda buldu
Baygın halde kenara koydu
Çekti gitti işte yeniden yalnızım
Kanım yerde kaldı halsizim

Gücüm olsa biraz
Emekleyerek evime giderdim
Evimde yine bir ben bir kendim...

Kuş kanadın kıymetini kanadı yanınca anladı
Elime bal sürünce cümle arılar elime damladı
Karanlığım gecenin karanlığını zevale uğratır
Uzun uzun bakma bana bu hal beni utandırır...

Tuhaf olay beni üzen sen
Teselli veren sen
Kurtulmaya da çaban yok ben neyinim
Neden ben
Kaçıp gitsem uzaklara bilirim beni bulur
Ne benle mutlu olur ne bensiz huzuru bulur...


Halimi anlayan yok
Yaşamak ne zor iş imiş
Halimi anlayan yok arkadaş
Yaşamak hayli zor bir zanaat...

Vaktimi benden çalan çok
Kurtulmak ne zor iş imiş
Kurtulmak ne zor bir iş imiş
Vaktimi benden çalan herkesten ...

Yer beni ya da sev ya
Ölümler ne erken imiş
Ölümler ne erken imiş
Ölümler ne erken imiş...

Ya ağlat beni ya da güldür
Tebessüm ne zor iş imiş
Tebessüm ne zor iş imiş
Tebessüm ne zor iş...


Yürüdüğün o yollara kendi peşinden iz bırak
Benden başka kim ısrarcı sende bu kadar
Ayırt et beni, fark et beni
Bardak gibi kır bırak beni ama bırakma beni...

Bırak şu çocukluğu ikimizi de yakmak üzeresin
Sakladığım sabır tükendi ben de taşmak üzereyim
Nereye kadar dayanacak ha bu kalp
Al kendini git hadi Kolo kalk...

Olsun kabul et beni
Her sözünle derya dalgalandı
Varsın olsun ben bu aşka karşı yüzsüzüm
Başım öyle bir döndü sanki başım öldü
Herkes halimi gördü...

Ama sen değil
Çünkü senin gözlerin işine geleni gördü
Ateşe verdim evleri
Ağır ağır yürüyorum
Ateş içimden çıktı artık
Ben ateşten geçiyorum
Artık seni sevmiyorum ...
http://sarkilarinsesi.blogspot.com
Halimi anlayan yok
Yaşamak ne zor iş imiş
Halimi anlayan yok arkadaş
Yaşamak hayli zor bir zanaat...

Vaktimi benden çalan çok
Kurtulmak ne zor iş imiş
Kurtulmak ne zor bir iş imiş
Vaktimi benden çalan herkesten...

Yer beni ya da sev ya
Ölümler ne erken imiş
Ölümler ne erken imiş
Ölümler ne erken imiş...

Ya ağlat beni ya da güldür
Tebessüm ne zor iş imiş
Tebessüm ne zor iş imiş
Tebessüm ne zor iş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder