Sponsorumuz!

"HOSGELDINIZ"merhaba Arkadaslar!

bu sitede en yeni ve hit sarki sözleri,yemek ve pasta tariflerini bulabilirsiniz.iyi eglenceler!!!

19 Nisan 2009 Pazar

Müge Zeren (Karakterli)

Müge Zeren'den karakterli...

Yepyeni sayfasını açtım hayatın
Bu gün doğmuşum,
Kim ne derse desin artık farketmez
Takamam eskisi gibi...

Bana inanan bana güvenen beni hakeden
mutlu edebilen yanımda olan elimi tutan
bana laızm karekteri olan biri olan,,

Bana inanan bana güvenen beni hakeden
mutlu edebilen yanımda olan elimi tutan
bana lazım karekteri biri olan,
http://sarkilarinsesi.blogspot.com
Hem çok sevecek hem güldürecek
o sözleriyle mestedecek
Hem anlayacak hem dinleyecek
Bakınca kendinden geçecek..

Hem çok sevecek hem güldürecek,
o sözleriyle mestedecek
Hem anlayacak hem dinleyecek
Bakınca kendinden geçecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder