Sponsorumuz!

"HOSGELDINIZ"merhaba Arkadaslar!

bu sitede en yeni ve hit sarki sözleri,yemek ve pasta tariflerini bulabilirsiniz.iyi eglenceler!!!

9 Nisan 2009 Perşembe

Murat Boz - Para Yok

Bu ara kendime gelemiyorum
İşe güce aklımı veremiyorum,
İpin ucu kaçtı bulamıyorum
An geliyor çıldırıyorum...

Aşk hayatım çok karışık
Ama kalbim buna önceden alışık
Benim İçin hala bir ışık,
Var mı acaba bilemiyorum...

Adam olamadı bir tutunamadı
Yolu bulamadı da kayboldu
Zaman çabuk geçti yakalayamdı
Eş dost hepsi yalan oldu...

Şans yok cepte para yok
Ehttp://sarkilarinsesi.blogspot.com
v araba yok, yok Allah yok
Boşver akışına bırak herşeyi
İnceldiği yerden kopsun...

Şans yok cepte para yok
Ev araba yok, yok Allah yok
Boşver akışına bırak herşeyi
İnceldiği yerden kopsun...

Şans yok ,cepte para yok
Ev araba yok, yok Allah yok
Boşver akışına bırak herşeyi
İnceldiği yerden kopsun...

Şans yok ,cepte para yok
http://sarkilarinsesi.blogspot.com
Ev araba yok, yok Allah yok
Boşver akışına bırak herşeyi
İnceldiği yerden kopsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder