Sponsorumuz!

"HOSGELDINIZ"merhaba Arkadaslar!

bu sitede en yeni ve hit sarki sözleri,yemek ve pasta tariflerini bulabilirsiniz.iyi eglenceler!!!

9 Nisan 2009 Perşembe

Murat Dalkılıç (Kasaba)

Zaman zaman seni o saran düşünceler bitti aman aman
Durup durup sonra yine yanan
Ateş yerinde duman duman
Senle yaşadığıma sözüm yok,
Yaşanan kısmet.
Sonrasını da ben konuşmam,
Sevmem nisbet.
Senle yaşadığıma sözüm yok,
Yaşanan kısmet.
Sonrasını da ben konuşmam,
Sevmem nisbet...

NAKARAT
Al herşeyini yanına,
Yüreğine.
Benden ne ateş olur ne soba
Söz veremem yarına.
Bana senden ne köy olur nede kasaba.
http://sarkilarinsesi.blogspot.com
Zaman zaman seni o saran düşünceler bitti aman aman
Durup durup sonra yine yanan
Ateş yerinde duman duman
Senle yaşadığıma sözüm yok
Yaşanan kısmet.
Sonrasını da ben konuşmam,
Sevmem nisbet.
Senle yaşadığıma sözüm yok,
Yaşanan kısmet.
Sonrasını da ben konuşmam,
Sevmem nisbet.

NAKARAT
Al herşeyini yanına,
Yüreğine.
Benden ne ateş olur ne soba
Söz veremem yarına
Bana senden ne köy olur nede kasaba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder