Sponsorumuz!

"HOSGELDINIZ"merhaba Arkadaslar!

bu sitede en yeni ve hit sarki sözleri,yemek ve pasta tariflerini bulabilirsiniz.iyi eglenceler!!!

13 Nisan 2009 Pazartesi

Nazan Öncel - Hatırına Sustum

Nazan Öncel'iden süper bir sarki daha...

Hayat kolay değil
Ağlarım ağlarım..
Bunu daha bir çocukken
Anladım anlatamadım..
Of!Hangi birine yanayım,
http://sarkilarinsesi.blogspot.com
Hangisini anlatayım
Geceler diken bana
Hangi gecemi yakayım..

Hatırına Sustum
Hatırına yuttum
Öfkeli dünyada
Senin için yaşıyorum...

Kader benle hemfikir değil
Hayatla derdim var,
Ben hata veririm
Kendimle zorum var
Of!Hangi birine yanayım
Hangisini anlatayım,
Dünya batıyor bana
Hangi günümü yakayım

Hatırınan sustum
Hatırınan yuttum
Sersefil dünyada
Senin için yaşıyorum...

http://sarkilarinsesi.blogspot.com
Ay ay ay anam anam ay ay
Hangi birine yanayım
Hangisini anlatayım
Geceler diken bana
Hangi gecemi yakayım
Hatırına Sustum
Hatırına yuttum
Öfkeli dünyada
Senin için yaşıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder