Sponsorumuz!

"HOSGELDINIZ"merhaba Arkadaslar!

bu sitede en yeni ve hit sarki sözleri,yemek ve pasta tariflerini bulabilirsiniz.iyi eglenceler!!!

9 Nisan 2009 Perşembe

Oğuzhan Koç - Sebepsiz Aşk

yine bir "OGUZHAN KOC" calismasi ve harika bir calisma...

Geçiyor Günler Çabuk
Geçiyor Yine Aklım Sende,
Çırpınsam da Çok Geç Artık
Ayrılık Varmış Serde
Kurumuş Gözlerimden Akıyor Yine Gözyaşlarım
Sen Gibi Mavi Değil Ama Bende Bazen Ağlarım...

Birgün Açsam da Görsen
Kalbim Senin Sevgilim
Belki Birgün Sende Sevsen
Dünyalar Benim Göreceksin...
http://sarkilarinsesi.blogspot.com
Birgün Olsun Bulabilsem
Gerçek Aşkı,Sevgiyi
Buldum da Ne Oldu Sanki
AYRILIK VAKTİ

Aşk Ağına Zamansız Düşüyorum
Ahhh
Bir Başıma Çaresiz Eriyorum
Bile Bile..

Birgün Açsan da Görsen
Kalbim Senin Sevgilim
Belki Birgün Sende Sevsen
Dünyalar Benim Göreceksin...

Birgün Olsun Bulabilsem
Gerçek Aşkı,Sevgiyi
Buldum da Ne Oldu Sanki
AYRILIK VAKTİ..
http://sarkilarinsesi.blogspot.com
Aşk Ağına Zamansız Düşüyorum...
Ahhh
Bir Başıma Çaresiz Eriyorum
Bile Bile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder