Sponsorumuz!

"HOSGELDINIZ"merhaba Arkadaslar!

bu sitede en yeni ve hit sarki sözleri,yemek ve pasta tariflerini bulabilirsiniz.iyi eglenceler!!!

9 Nisan 2009 Perşembe

Gülben Ergen - Giden Günlerim Oldu (Oğuzhan Koç)

BKM Mutfagin basarili oyuncusu OGUZHAN KOC'tan...

Giden günlerim oldu,
Seni anmadım yola bakmadım hala
Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
susmanda yeterdi son vermem için hayatıma
Tüm güllerim soldu
Sana atmadım taraf olmadım asla
Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
Gülmende yeterdi geri gelmem için hayata...

Beni alsalar ipe koysalar
Dayanamaz yine kadere salsalar,
http://sarkilarinsesi.blogspot.com
Gönlüm arıyor titriyorum bak
Sıra gelmeden gidemem ki ben
Tutmaz ellerim seni görmeden
Zaman geçiyor bekliyorum bak...

Beni alsalar ipe koysalar
Hala titriyorum bak,
Sıra gelmeden gidemem ki ben
Hala bekliyorum bak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder